Fy fan vad vi är bra!!!!!!!

Jag har fan tagit studenten!!!!!
Jag fattar ingenting... Fatta vad man har längtat efter denna dan men när man väl stod där i skolan och väntade på att springa ut så ville man fan bara stanna kvar.... Men fan vad nice det va! Haha vi kunde inte studentsången, det spöregnade, fick nästan nackspårr av ala blommor men fan vad kul vi hade på flaket sen.
Blev lite sentimentalt när vi ät men inte alls lika mkt som jag hade trott.
Blev Banken på kvällen...Inte alls lika kul som jag hade förväntat mig trots att poodlarna va där :P
Träffade bara 3 från klassen trots att typ 10 skulle dit.
Körde ett snbbstrul med Kim innan jag och Bea drog hem.
Fan vad jag kände mig död när jag vaknade i morse.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0