Desperat

Ok...Detta kan framstå som lite smått desperat men jag måste fan berätta om gårdagens sexsammankomst :P
Jag och bea fick för oss att vi skulle festa och så kom kimsan, nick, erica, emma och sandra hem till mig. Nick drog snabbare än snabbt men vi andra hade skitkul.
Satt och pratade sex från 20.30 till 00.30 ungefär...
Mkt intressanta samtal och demonstrationer med cykelpumpar...
OCH så fick vi varsitt penispaket:P Eg smarties och kinderägg men det va sjukt fint.
Haha kvällens bästa va ändå när alla skulle gå och kebabbe 2 kommer och skäller på oss för tydligen så störde vi honom och lät fruktansvärt mkt..... Hmmm konstigt att han som bor längst bort klagar och inte han som bor brevid mig :S
Menmen kul va det :P

Kommentarer
Postat av: Bjernalt

Yes indeed, fett nice och roligt var det :D

2009-06-09 @ 18:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0