Brösthåret

Alltså fan vilken kväll det va igår... Så jävla kul. Förfestade som sagt hemma hos Kim som duschade när vi kom. Jag och Erica och Bea hade dock en skitrolig händelse i trapphuset :P Jag stog och ringde på dörrplingen och efter ett tag så kopplar jag att den inte funkar. Då kommer Erica och räddar situationen genom att utbrista Ja men flytta dig! Och banka på dörren. (Något som hon starkt förnekar av någon udda anledning...)
Men iaf ölen började pimplas och fler folk dök upp och sen gick jag och Kim och köpte blannevann på OKQ8/Statoil... Mitt minne är inte som det ska för tillfället :P
Raggade upp Metchi och co på vägen hem och sen va hans lilla lägenhet väldigt full.
Folket va packat och alla strulade i princip med alla.
Jag lyckades dessutom säga till den väldigt upptagne - och väldigt hete -  Frippe att det va synd att han hade flickvän några gånger för mycket...
Moving on to några intressanta toabesök som alltid involverade 3 pers när jag va där iaf :P
Satt sen och pratade analsex med Snygge-Dennis, det va väldigt intressant måste jag säga. Fick dock veta lite för mkt om hans sexliv.
Sen stack vi iaf till Björket och då kom vi på att nån -David!!!- hade spytt i trappan så att man fick hoppa över 2 steg för att inte gå i den... Skitäckligt!
Ranglade iväg, stannade i typ 1 timme innan vi hittade Brösthåret. jag blev helt sur för att Jeanette? hade stulit min sängplats så jag sov hemma hos Brösthåret ist. Ytterst intressant. Lite jobbigt eftersom han skulle iväg och jobba vid typ 7 men det va det värt :P
Men en sjukt rolig kväll va det iaf :D

Kommentarer
Postat av: Bjernalt

Haha, det var fan skoj :D , och jag förnekar inte det bara menar att jag typ inte knackade så hårt ;)

2009-06-14 @ 11:22:38
Postat av: Bea

Fan vilken jävla orgie det var igår !

2009-06-14 @ 16:36:06
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0