Banken

Va som sagt på banken igår och det va väldigt nice!
Va först hemma hos emma och spelade wii...Sjukt kul måste jag erkänna.
Iaf drog jag och emma och tina in till stan vid typ kvart över 11. OCH!!!! Ladies and gentlemen....*trumvirvel* Jag behövde inte visa leg!! Ha! Så glad har jag inte blitt på länge. Vakten bara kollade på mig och nickade :P NICE!
Känner mig väldigt stolt faktiskt.
För övrigt va det skitkul inne på banken. Ovanligt bra musik och sjukt mkt folk. Han daniel från skilda världar va dj btw :P Det va ju lite kul. Där va dock rätt mkt udda människor som va antingen aspackade, gamla - typ 40+ eller bara allmänt creepy.
Lite action med för den delen :P Tina blev nästan nerslagen och sen brottade en vakt ner en människa:P Det va ganska skitkul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0