Work out

Bea tvingade med mig till Nautilus innan idag... Känns som att man hade kunnat få sjukt mkt mer gjort där men vi tränade dock lite gann:P Bättre än inget eller hur?
Det va typ det enda vettiga jag har gjort idag...  Gymmet är ett bra ställe att prata skit på har jag kommit på.
Anyways så har jag sån jävla festabstinens.. Tur det bara dröjer tills i morron.
Fick ett mindre anfall innan och bjöd brösthåret ;O Vet inte vad som tog åt mig faktiskt. Kan ju bli intressant och se om han dyker upp :P haha ibland fattar jag inte vad jag tänker men.
Och med tanke gårdagens pruttävling så har jag ingen aning om vem som vann Bea. Men jag tror att det står mellan dig och Erica ;)

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag tror jag vann . Mina luktade iaf värst !

2009-07-09 @ 21:35:21
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/
Postat av: Bjernalt

Haha, Bea vi båda vet att jag vann. Men bara för jag är så snäll så kan du få titeln ;) , dock tror jag inte att du kommer få behålla den särskilt länge ;)

2009-07-09 @ 22:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0