Österäng <3

Fick ett litet sentimentalt anfall igår när jag skulle sova och låg och tänkte på alla heta och mindre heta människor som gick där. Jag menar hur kan man glömma Henric aka Henge Åkesson? Jag skrev för fan en kärleksdikt till han :P
Eller vad sägs om Fejket? Världens mest perfekta armhår.
Sen har vi ju ingen mindre än Mathias Sonesson :P Damn det är nåt sjukt porrigt med dom gröna overallerna på smte....
Geten, Blonde geten och Geten nr 2 är nog våra fulaste smeknamn... Synd bara att vi inte insåg hur het blonde geten va förrän han hade slutat. Och dom andra 2 är bara nasty.
Borde eg ta upp några av Beas små lovers....Som typ Sam. Gick fan och dregglade över honom hela ettan. Och han va inte ens het. Det va inte han med västen heller iofs men hon har ju lite udda killsmak..
Och till sist har vi ju ingen mindre än ....*trumvirvel* FLEECEN!! Damn hur många gånger har vi inte suttit och stirrat på han.... Fan vad elakt eg men man kan fan inte låta bli. Jaja. Han är väldigt ohet måste bara göra det klart.
Och jag menar vem kan glömma Sofias lilla crush på vår samhällslärare Fredrik? Hahaha hon är fan störd.

Kommentarer
Postat av: Bea

Sam är visst het ! Och han med västen vad fan ditt påfund , jag har aldrig dregglat efter honom . Och sen har vi ju Biffen . Mums på honom !

2009-07-10 @ 13:14:50
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/
Postat av: Bjernalt

Sjukt toligt :D , haha

2009-07-10 @ 20:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0