Depp <3

My godness!!
Då har jag och Bea haft ytterligare ett Johnny Depp dreggel som vissa tydligen tyckerbörjar gå mot besatthet.... ??? Va?
Public Enemies va väl lite halvudda... Stundvis jättebra, ibland sjukt seg. Men en bilscen med en sjungande Depp gör den helt klart värd att se :P
Om man bortser från det faktum att Johnny Depp har en av huvudrollerna. Of course.
Jag blev dock sjukt förbannad på slutet!!! Där satt man och trodde att hjälten hade kommit på nåt assmart men vilken jävla chock!!
Damn!
Följde med Bea till tåget sen och kom in på ämnet toaletter. Hon skulle tydligen dra till hbg och undrade om det fanns dass på pågatågen.
Hmmmmm..... lät nog mitt svart på ett ungefär och vi kom fram till att nej det fanns det nog inte.
"Men är inte det en toa?" säger Bea och pekar.
"Nej, det är en kaffemaskin" svarar jag utan att tänka så mkt. Jag kollade ju bara på dom små klisterlapparna som satt på dörren och det såg ju ut som kaffekoppar tänkte jag. Men vid en närmre titt så kom vi ju garvandes fram till att det va ju faktiskt en beskrivning på hur man öppnade toadörren
..... Hrmm....
Starkt jobbat Freja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0