Countdown

Eftersom jag har absolut noll att underhålla mig själv med bloggar jag äckligt många inlägg på raken nu men det får ni stå ut med :P Så jag satt och läste igenom några gamla inlägg och kom på att jag har sjukt mkt roliga kommentarer.
So here you go!

Bea om Jävla skola!!:
Skolan kan man ju stoppa upp i Jontes håriga arsle ! Fan vad jag är less på detta nu !

Annie om Rim:
Vilket rim,ÅB nästa...Inte riktigt sant om henne men vad förväntar vi oss av dej frejis!! Bea är en munter tös, helt enkelt en tjej med fullt ös!! Det är inte lätt att rimma, jag försvinner i en dimma. See yaa!

Bäähz om Jävla sol:
Men röv ! Bara för att du inte kan hålla koll på saker och ting .. Hade du bara ansträngt dig hade du nog med kunnat få middag av en viss farmor ;)

Bea om Gbg:
Im gonna miss u my little asshole ! Jafan fetefest ska det bli , du kommer inte bli besviken !

Och Bea du borde verklkigen fundera på att göra ditt språk lite mer barnvänligt.... Not cool!

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha mitt språk är fan mer vårdat än ditt ;)

2009-07-19 @ 18:04:57
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0