Lov....

Thank god så va det sista dan i skolan idag innan lovet, hur jävla skönt är inte det på en skala? Var dock lite konstig stämning i skolan eftersom alla va typ arga på varann men ingen sa nåt... Lite allmänt skitsnack och det vanliga pratet bakom ryggar och alla dom konstiga saker folk kan få för sig att höra. Ska tydligen reda ut vårt "lilla" UFproblem på måndag, vilket iofs är bra men det är ju inget jag direkt längtar efter. Kommer bli galet mkt hat känner jag på mig. Men man får väl hoppas att det löser sig till slut. Nu ska jag sluta vara så negativ. Eller iaf försöka....Får väl se hur länge jag lyckas med det.

Kommentarer
Postat av: ofeliaaa

Vad hände i skolan?? Jag vill veta.. vad missade jag?? puss Josie

2009-02-16 @ 23:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0