Armhår, manshår eller andra små heta saker...

Alltså, armhår, armhår, armhår. På rätt sätt är det nog nått av det hetaste som finns förutom tatueringar och ett hett face. Armhår på underarmarna vill säga, INTE i armhålan. Som tex Som tex Jake Gyllenhaal har sånt dära perfekt armhår som man bara vill gå fram och klappa typ lent och inte sånt där buskigt gubbahår. Inte för att han är ful annars men han hade varit bra mycket fulare utan armhåret! Sitter för tillfäller och kollar på csi så jag är lite distraherad men ska nog klara av att knåpa ihop lite hetheter till:) typ som skägg-ashett om killen kan bära upp det annars blir det ju bara skit av alltihopa. Ja, jag vet att jag låter jävligt ytlig och på gränsen till lite fjortisaktig men jag skiter i vilket eftersom armhår och skägg gör i princip hela mannen...Tycker jag. Ok nu har jag flummat färdigt om perfekt armhår (FEJKET) och skägg...nästa gång ska jag flumma vidare om nått vettigare:) Om ni har tur.

Kommentarer
Postat av: Bea

Hahahah fan Frejis vilken underbar början på denna bloggen !

2009-02-10 @ 07:35:24
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/
Postat av: Therese

Knasunge :D Inte visste jag att du var bloggis!

2009-02-10 @ 20:22:47
URL: http://thesserese.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0