Ditt jävla retard!

Alltså jag har varit ledig för länge!
Mitt huvud hängde inte riktigt med idag måste jag erkänna.
Tex skulle en kund köpa 2 tomtekrukor för halva priset och jag börjar slå 75+75/2 på en miniräknare och då bara helt plötsligt kopplar det. Vet inte vad fan jag tänkte. Eller jag tänkte ju inte över huvudtaget. Klart som fan att det blir 75 xD
Jaja. Hade ju vatt kul att veta vad hon tänkte...
Haha nu kom jag att tänka på i somras när Nike fick för sig att hon skulle cykla (!) till Örkelljunga. För det första är det en jävligt dum idé överlag och för det andra är det 17 km......
Enkel väg.
Iaf cyklade hon iväg och skickade ett glatt sms till mamma när hon va framme att det minsann hade gått hur bra som helst.
Värre blev det dock på hemvägen när hon tydligen hade lagt sig ner på cykelvägen efter halva sträckan och vrålat för att hon va trött och hade ont i benen xD
Vilken syn!!
Fan vad gärna jag hade velat se det!!
Men men så går det när man cyklar över sin förmåga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0