15 minus och lite roadkill

Det är svinkallt i Fagerhult! Och då menar jag svinkallt. 15 jävla minusgrader :O!!
Höll på att dö när jag kollade på termometern...
Och pga denna jävla kylan hade jag världens problem när jag skulle köra i morse. Och när jag skulle köra hem med för den delen. Låset på förardörren hade frusit!!
Så stod jag där helt amazed över min otur och kom sen på den briljante idén att jag va tvungen att öppna passagerardörren och klättra in och öppna förardörren från insidan :P
Lite krångligt men det gick u faktiskt ganska bra. 
Och för att göra mitt usla humör värre va jag tvungen att skrapa alla rutorna utan vantar! (Glöm ffs inte vantar när det är kallt) Mina fingrar va ganska stela efter den tortyren.
Sen börjar jag iaf köra och det går hur bra som helst tills jag kommer till Örkelljunga. Då möter jag en lastbil, och den lastbilen lyckas köra på något med ovandelen på bilen. Alltså ovanför framrutan... Och så satt jag där och tänkte shit! Undra vad det va. Saken fladdrar iaf genom luften och landar precis framför min bil och då precis innan jag kör över den ser jag att det är en liten brun fågel.... Kände mig lite hemsk ett tag men.
Whattahell ett fågelfä mindre har ingen dött av.

Kommentarer
Postat av: Bäähs

Alltså goddamn vad jag har saknat dina bloggar !!

2009-12-22 @ 23:36:15
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0