Skumma läten

Hahahahahahahahaha. Yes ett fett asgarv! Jag är fan inte normal för jag kan gå runt och asgarva för mig själv...Men just idag va det pga lille käre kimsan faktiskt. Tex när han sov hos mig och vi skulle sova fast vi sov ju obviously not eftersom jag berättar detta men kul va det. Iaf så verkade det som att han verkligen tänkte efter och sen bara: hmmmm. Det va ytterst nära att jag började asgarva! Ok moving on to the next one. Jag och gina sitter i kims vardagsrum och han testar högtalare i köket och sen hör man hur han lyckas överrösta den höga musiken och sjunga en rad ur en helt annan låt! Han är så söt xD. Och nu exempel #3... Fortfarande med gina i vardagsrummet fast denna gången står kim i duschen...Och det tro fan att han ska lyckas ge ifrån sig ett sånt sjukt läte som va helt oidentifierbart. Lät typ som vargvrål blandat med rap blandat med ...nåt. Konstigt att man garvar eller? Han är fan störtskön. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ja säger bara de att u aint seen nothin yet om ni gillar störda saker så har du hittat rätt kille o både du o bea kommer få se mkt såna grejer om ni fortsätter o umgås med mig;) haha :D

2009-04-27 @ 23:01:17
Postat av: Bea

Haha palla att han ens blanade in mig i det här ;) Men lille Kim , han är i en klass för sig !

2009-04-28 @ 15:27:26
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0