Jävla slamperier

Helt jävla slut efter helgens bravader!! Festade som sagt i hässleholm igår och det va sjukt kul. Kimsan hade organiserat sin lilla lägenhet skitbra och folket spelade rockband i vardagsrummet, twister i hallen och strulade i köket:P Asnice. Festade hårt och drog sen till björket som jag för övrigt lovat mig själv att aldrig dra till, men det va faktiskt kul. Efter björket blev bäähs och mr. bc överkåta och drog hem och alla andra fortsatte till qbar. Men eftersom jag och nathalie va ashungriga stannade vi inte så länge utan stack till no 1 och köpte pizza. Som sagt fyllematen är den bästa maten. Men kom väl i säng vid typ 4 eller nåt.
Och jag vaknade i morse och hade fan ont överallt....Känndes som att jag hade brutit ljumsken eller nåt...Illa men sant. Men fan vad hände med förra helgens jag ska sluta slampa?

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var en trevigt igår, rätt segt på björket tyvär :/

2009-04-26 @ 21:16:16
URL: http://emooma.blogg.se/
Postat av: Bea

Men nu kom vi ju överens om att det faktiskt inte är slamperier , iaf inte än ;)

2009-04-26 @ 21:25:55
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/
Postat av: Lisa

hahahahhahahhahahhhahhaa!! det var typ det roligaste blogg-inlägget på länge ;D du sparar ju inte på krutet (och informationen!) lilla du! men det gillar jag ;D

2009-04-26 @ 22:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0