Hoppas att ni pissar på er!

Hahaha ja det kan man ju också säga när man är arg.... Ännu ett exempel på att min släkt inte alltid är riktigt som den ska. Min moster skulle tydligen hämta min syrra på busstationen och behövde uppsöka ett dass. Hon gick därför in på själva busstationen och då va dasssörren lite öppen, så hon öppnade den helt och så står det en gammal gubbe där inne. Sen kommer gubben ut från dasset med toarullen i näven och min kära moster får ett mindre vredesutbrott i stil med: men vad gör du? Du kan ju inte ta med dig pappret ut!
Gammal gubbe: Jo men det är inte...
Moster: Ja men det fattar du väl, andra måste ju med kunna använda toaletten!!!
Och här var aggressionsnivån ganska hög förstod jag. Sen säger gubben att det inte va hans papper och gick och lämnade det till de som satt inne på stationen.
Mostern fäljde efter skitförbannad med en överfylld blåsa oc hbad om att få låna pappret.
Nej, vi kan inte låna ut det för det är vårt privata. Vi har inte hand om toaletten, det är kommunens......löd hans svar.
Och därav det väldigt passande vrålet: Jag hoppas ni pissar ner er!!!!! Väldigt passande för en 50+are va?
Men det va väldigt kul iaf. Börjar nästan förstå varifrån jag har fått alla mina udda anfall ifrån:)

Kommentarer
Postat av: Bäähz

Hahahahaha OMG !

2009-04-08 @ 16:20:41
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/
Postat av: Morgan

Hon är härlig tanten... :-)



2009-04-09 @ 01:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0