Chocktillstånd

Fikade en snabbis på Darins innan jag och simme drog hen till mig och fixade våra ljusstakar.... Så det va glitter i princip hela rummet men thank god så finns det ju dammsugare. Och ljusstakarna blev fina med:D
OCH jag fick precis reda på världens nyhet och jag har seriösa problem med att smälta det!! Det var verkligen inget jag hade förväntat mig att få veta... Sjukt värre!
Och bara för att jag är i ett mindre chocktillstånd så bjuder jag på Lisas klockrena rim om mig:
Freja orgasm av Fejket fick
Men hon fick aldrig känna på hans ....
enjoy!

Kommentarer
Postat av: Bea

Säg det inte högt bara , jag vet ju egentligen ingenting än ;) Och det där rimmet är så jävla bäst ! Guldstjärna till Lisa !

2009-04-23 @ 21:24:57
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0